Καλωσόρισμα !!

Αγαπημενοι μου, 

Καλωσορίσατε στο blog μου. Εδώ και πολύ καιρό σκεφτόμουν να φτιάξω μια σελίδα με λίγο χαρακτήρα από «Μάρα». Όσοι με ξέρετε καλά, καταλαβαινετε επίσης καλά τι σημαίνει αυτό. Ένα blog στο οποίο θα μπορούσα να μοιραστώ με άλλους κάποια ενδιαφέροντα θέματα (ταξίδια ας πούμε, ιδέες, πράγματα που μου συμβαίνουν, ρούχα, ψώνια ή και γω δεν ξέρω τι άλλο), προβληματισμοί και ανησυχίες μου.

Κάποιοι από τους λόγους εξ αιτίας των οποίων δεν το είχα κάνει μέχρι στιγμής ήταν αρχικά η έλλειψη χρόνου και έπειτα το γεγονός ότι δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με τη δημιουργία ενός blog στο παρελθόν.

Παρά το γεγονός ότι η έλλειψη χρόνου δε σταμάτησε να είναι πρόβλημα, βρήκα τον χρόνο αυτό και ασχολήθηκα λίγο με τη δημιουργία αυτού του blog. Δεν μπορώ να μην αναφέρω φυσικά την αφορμή υλοποίησης (επιτέλους!!) αυτής της σκέψης, την αγαπημένη μου φίλη, Ήρα (irassquare.blogspot.com), η οποία ξεκίνησε επίσης τη δίκη της σελίδα και με έβαλε σε σοβαρές σκέψεις να ασχοληθώ επιτέλους με την επιθυμία μου να ξεκινήσω ένα blog-άκι.

Σε ποιους απευθύνεται?? Σίγουρα όχι σε όσους δεν αυτοσαρκάζονται όπως εγώ. Το περιεχόμενο των αναρτήσεων σκοπεύω να είναι ανάλαφρο και πέρα για πέρα αληθινό. Απαιτείται κυρίως θετική ενέργεια από τους αναγνώστες και πολύ πολύ χιούμορ. 


Στο μέλλον και ανάλογα (ή όχι) με την αποδοχή, πιθανώς θα υπάρξει επαναπροσδιορισμός του περιεχομένου του blog, αλλά και του κοινού στο οποίο απευθύνεται. 

Ελπίζω να διασκεδάσετε και εσείς με αυτό το blog όσο (σκοπεύω να διασκεδάσω και) εγώ. 


Προσδεθείτε..φύγαμε!! 

Μάρα ❤️😊

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις