Η μάνα μου στα social!!

Αύγουστος του 2017.                                                                              Συγκεκριμένα Δεκαπενταύγουστος του 2017. Ημέρα που γιορτάζει το πιο "σπάνιο" όνομα σε τούτη εδώ τη χώρα. Ημέρα που το τηλέφωνό μου, εάν είχε στόμα, θα με έβριζε χυδαιότατα, εφόσον η χρήση που του κάνω είναι η χρήση μαζεμένη όλης της χρονιάς.
Βρισκόμαστε στο σπίτι των γονιών μου. Να σημειωθεί ότι αυτή τη μέρα γιορτάζει και η μαμά μου (αφού τη λένε Παναγιώτα - Γιώτα χαϊδευτικά). Τις προηγούμενες ημέρες είχαν προηγηθεί τηλεφωνικές συζητήσεις απείρου κάλλους με την κυρία Γιώτα μας λοιπόν, η οποία γκρίνιαζε ότι δεν έχει τόσο καλό κινητό σαν το δικό μου και δεν χωράει πολλά παιχνίδια μέσα και πότε θα αλλάξω εγώ κινητό για να της δώσω το δικό μου..νομίζω ότι έχετε μπει στο νόημα.
Κάπως έτσι λοιπόν πήγα και της αγόρασα καλύτερο κινητό με περισσότερη μνήμη για να χωράει περισσότερα παιχνίδια και πολλές εφαρμογές, δύo εκ των οποίων και τα περίφημα Facebook και Viber. Σκοπός ήταν να της το κάνω δώρο στην γιορτή της (εξού και ο πρόλογος για τον Δεκαπενταύγουστο).
Και κάπου εδώ, μπαίνουμε στη ζώνη του λυκόφωτος..
Μετά από παράδοση του δώρου, έπρεπε να γίνουν και τα απαραίτητα "μαθήματα" χρήσης και του κινητού, αλλά βασικότερα των εν λόγω εφαρμογών. Δεν είναι εύκολο για κάποιον που μέχρι πριν λίγο καιρό δεν ήξερε να στείλει ούτε sms, να μάθει να χρησιμοποιεί το ίντερνετ και να κάνει λογαριασμούς στις εφαρμογές αυτές.
Ε λοιπόν σας δηλώνω υπεύθυνα ότι όοοολα αυτά τα έκανε η μάνα μου!! 
Θα αναρωτιέσαι γιατί κάθομαι και γράφω όλα αυτά για τη μάνα μου. Μα είναι απλό..γιατί θέλω και εσύ να είσαι έτοιμος για το τι σε περιμένει σε αντίστοιχη περίπτωση.
Θεώρησε δεδομένο ότι στο προφίλ σου πια θα τα δεις όλα
Είναι στάνταρ ότι κάτω από κάθε ποστ θα εμφανιστεί σχολιάκι και φατσάκι από τη μανούλα. Εννοείται πως δεν μας ενδιαφέρει η ύπαρξη του τσατ. Και εννοείται ότι μετά από κάθε ποστάρισμα θα πέσει και τηλέφωνο αποθέωσης του τι ανέβασες (Α ρε Ελληνίδα μάναααα).
Φως στο τούνελ                                                                                                      Πλέον δεν μένει τίποτα, μα τίποτα κρυφό. Ξέρει ακριβώς που είσαι, με ποιον είσαι και τι φοράς (γυναίκες μην το συζητήσουμε εδώ αυτό τώρα). Και φυσικά το επόμενο πρωί θα πέσει σχόλιο μα για το μαγαζί, μα για την παρέα, μα για το μπλουζάκι που φορούσες που δεν της αρέσει.
Του παιδιού μου οι φίλοι είναι δύο φορές φίλοι μου                                    "Ρε μαμά, εσύ την τάδε πού την ξέρεις και την έχεις φίλη??", "Καλέ, προχθές δεν είχατε πάει για καφέ και ανεβάσατε φωτογραφία?? Ε την έκανα φίλη!!". Χρειάζεται να πω κάτι άλλο??
Όλα στη ντουντούκα                                                                                                      Φυσικά ο μεγαλύτερος αριθμός των ποστ κατευθείαν κοινοποιούνται με τα μάτια κλειστά και όλες οι φίλες της από κάτω "Άχου Γιώτα μου κούκλα, κούκλα, να τη χαίρεσαι..".
Το στανταράκι                                                                                                            Δεν υπάρχει περίπτωση να ανέβει κάτι και να μην πάρει έστω ένα λάικ και να μην έχει έστω ένα σχόλιο..ή emoticon..ή GIF..ή όλα αυτά μαζι!! Βασικά δεν προλαβαίνει να ανέβει και ήδη αναβοσβήνει η ειδοποίηση.
Παραδίδονται μαθήματα κατ' οίκον                                                                        Εννοείται ότι ανακαλύπτει πράγματα που εγώ δεν έχω ιδέα ότι υπάρχουν στις εφαρμογές, έτσι?? Και εννοείται ότι το marketplace το έχουμε κάνει δεύτερο σπίτι μας. Και εννοείται ότι σου κάνει και υποδείξεις για τα αυτοκόλλητα που κατέβασε για να σχολιάζει, που εσύ δεν γνωρίζεις την ύπαρξή τους και καμαρώνει.
Γι' αυτά και για άλλα πολλά όμως παραμένουν από τους πολυτιμότερους ανθρώπους στη ζωή μας και αν δεν τα έκαναν όοοολα αυτά η ζωή μας θα ήταν πολύ βαρετή.

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις