Οι καλύτερες συμβουλές που δέχτηκα ποτέ!!

Περιτριγυριζόμαστε από τόσα πρόσωπα. Συγγενείς, φίλους, συναδέλφους, γνωστούς, αγνώστους. Πόσοι από αυτούς, κάποια στιγμή, έχουν μοιραστεί μαζί μας πράγματα και έχουμε κάνει κουβέντες, από τις οποίες έχουμε κρατήσει πραγματάκια που μας φάνηκαν σοφά και μας σημάδεψαν.  Δεν ξέρω για εσάς, εγώ πάντως, ευτυχώς, στη ζωή μου έως τώρα, γνώρισα ανθρώπους που πραγματικά με συμβούλεψαν πολύ σοφά πράγματα. Θα σας παραθέσω τις 5 σημαντικότερες για εμένα συμβουλές, οι οποίες πραγματικά έχουν απίστευτη εφαρμογή στην ζωή.
Νο.1 «Αν θες να δεις το πραγματικό πρόσωπο ενός ανθρώπου, δώστου εξουσία ή θίξε το συμφέρον του». Σοφότατο!! Υπάρχει κάποιος που δεν το πιστεύει αυτό?? Είναι γεγονός ότι ένας άνθρωπος που του παρέχεται εξουσία, είναι πολύ εύκολο να πέσει στην παγίδα και να του φουσκώσουν τα μυαλά. Ποσά παραδείγματα σας έρχονται στο μυαλό?? Όσο για το συμφέρον, εκεί να δεις!! Πολύ δύσκολα θα κρυφτεί η αλήθεια ενός ανθρώπου αν θιχτεί το συμφέρον του. Και το συμφέρον δεν χρειάζεται να είναι απαραίτητα υλικό. Χρήματα ας πούμε ή ένα κομμάτι γη. Μπορεί να είναι μια καλύτερη καρέκλα σε μια εκδήλωση, το λίγο πιο μπροστά σε κάποια συγκέντρωση, ο τίτλος του προϊσταμένου σε ένα πόστο. Μικρότητες αν με ρωτάτε. Ασήμαντα πράγματα για την ικανοποίηση ενός τεράστιου εγώ.
Νο.2 «Σε ένα νέο περιβάλλον, την πρώτη μέρα που θα πας, ο πρώτος που θα σε πλησιάσει, είναι και ο πιο ψεύτικος άνθρωπος». Είναι η πιο εύστοχη συμβουλή που έχω δεχθεί. Συμβαίνει συνεχώς. Ο πρώτος άνθρωπος που με πλησιάζει σε ένα νέο περιβάλλον θέλοντας από το πουθενά να μου δώσει tips (ας πούμε) είναι και ο χειρότερος του εκάστοτε περίγυρου. Και πώς τυχαίνει κάθε φορά, ο πρώτος να θέλει να με συμβουλέψει για τα νεκρά σημεία του περιβάλλοντος που ήρθα και για τα άπλυτα του καθενός!! Βάλτε το βάση, είναι σχεδόν νόμος της φύσης!!
Νο.3 «Τα μάτια μαρτυρούν το περιεχόμενο της ψυχής του ανθρώπου». Δεν λένε ότι τα μάτια είναι ο καθρέπτης της ψυχής?? Όταν σου μιλάει ένας άνθρωπος και δεν σε κοιτάζει στα μάτια ή κομπιάζει και μπερδεύει τα λόγια του ή εν πάσει περιπτώσει φαίνεται στα μάτια του ότι κάτι δεν πάει καλά, απλά απομακρύνσου. Φυσικά (δυστυχώς) απαιτείται εμπειρία να αντιληφθείς κάποιους επαγγελματίες του είδους, αφού παρουσιάζονται σε το φωτοστέφανο πάνω από το κεφάλι, ίσα ίσα για να κρύψουν την αλήθεια τους.
Νο.4 «Πολλές οι φορές η σιωπή είναι χρυσός, πολλές και οι φορές που σημαίνει αποδοχή». Αυτό είναι ανάλογα την περίσταση. Ο καθένας θα πρέπει να ζυγίσει την κατάσταση, να την αξιολογήσει και να αποφασίσει αν θα μιλήσει ή θα σιωπήσει. Εγώ προσωπικά μιλάω όταν θίγεται το δίκαιο και σιωπώ όταν πρέπει να σεβαστώ κάποια κατάσταση ή πρόσωπο. 
Νο.5 «Η ζωή έχει την τάση να επιστρέφει συμπεριφορές». Αυτό κι αν ισχύει χίλια τοις χιλίοις. Πόσες φορές μας έχουν αδικήσει, πικράνει, στενοχωρήσει ή ευχαριστήσει, αγαπήσει, δικαιώσει?? Εμένα πολλές από όλες τις περιπτώσεις. Και σε όλους η ζωή έχει συμπεριφερθεί με τον τρόπο που συμπεριφέρθηκαν κι εκείνοι. Δεν ξέρω αν συμβαίνει σε όλους, πάντως σε εμένα τείνει να γίνεται νόμος και αυτό.
Θα μπορούσα να γράψω κανα 2-3 σελίδες από αποφθέγματα-συμβουλές που έχω δεχθεί αλλά θα πρέπει ξενυχτισω και δεν με παίρνει. Πού το πάτε ότι θα αυξηθούν και οι haters και βαριέμαι να ακούω το τηλέφωνο να χτυπάει από τύπους με αποκρύψεις (ναι, κι όμως, εγώ η άσημη από το πρώτο άρθρο απέκτησα τέτοιους haters). Μια συμβουλή που δίνω εγώ σε όλους?? «Χαμογελάστε. Η ζωή είναι μικρή και δεν υπάρχει χώρος για αρνητικότητα».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις